Sold out

Trotineta electrica ZERO 10x, Autonomie 65-85 Km, Viteza 65 Km/h, Motor 2 x 1000W, Roti pneumatice 10″, Suspensii hidraulice (Negru)

(O recenzie client)

1.298,34 

Stoc epuizat

SKU: ZER-10X-18A-52V Categorie:
Descriere

Descriere

Daca ai cumparat o trotineta electrica ZERO, iti recomandam  citirea urmatoarelor articole, vizualizarea urmatoarelor video-uri facute de colegii nostri si citirea „Intrebarilor frecvente” de mai jos.
ZERO 10X este o trotineta de înaltă performanță cu motoare duale ,suspensie dubla, care oferă performanțe off-road în mediul urban.
ZERO 10X
Trotineta electrica ZERO 10X este capabila să atingă o viteză maximă de până la 65 km/h și are o autonomie de 65-85 km dintr-o singură încărcare. Anvelopele sale de 10″ și suspensia hidraulică permit acestei trotinete să se adapteze cu ușurință pe cele mai accidentate drumuri.
Suspensie duală cu motor dublu ZERO 10X
Performanța Z10X depășește toate celelalte trotinete din gama, făcând din ZERO 10X o alternativa excelentă.
Motor ZERO 10X dual
Motoarele cu hub duale de 1000W de pe ZERO 10X asigură o putere nominală totală de 1600W și o putere de vârf de 3200W. Această  putere de 3200W este alimentată de regulatoare de viteză de 2 x 25A care ajuta la disiparea cât mai repede a căldurii, menținând în permanență o performanță optimă a trotinetei.
ZERO 10X pliat
Doar să te uiți la ZERO 10X îți poate creste pulsul. Proiectata inițial pentru drumetiile off-road, aceasta caroserie a avut atât de mult succes încât designerii au completat trotineta pentru traficul urban.
Profil complet de ZERO 10X
Primul lucru pe care îl veți observa sunt brațele de suspensie impunatoare care conectează roțile la corp. Aceste brațe de suspensie sunt propulsate de 2 amortizoare hidraulice / cu arc pentru un plus de confort. Caracteristica ce o diferentiaza este că ambele roți au motoare cu hub în ele.

Trotineta are 3 viteze si ofera posibilitatea de a folosi:
– un singur motor sau pe amandoua.
– modul ECO și modul TURBO. Modul ECO va extinde considerabil autonomia trotinetei în comparație cu modul TURBO.

Cele mai frecvente intrebari:
Am nevoie de permis ca sa merg cu aceasta trotineta electrica?
  • Nu, nu ai nevoie de permis. Toate trotinetele electrice ZERO pot fi setate pe o viteza de rulare inferioara pentru a se limita la maxim 25 km/h, sub limita impusa de lege (legea HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000).
In cat timp se incarca bateria?
  • Timpul complet de incarcare a bateriei este 9 ore. Ca sa te asiguri ca trotineta electrica va functiona optim, e recomandat sa incarci bateria atunci cand ea se descarca pana la minim 10%. Daca nu folosesti trotineta eletrica pentru o perioada mai lunga de timp, cum ar fi in sezonul rece, este recomandat si chiar obligatoriu sa incarci acumulatorul la fiecare 3 luni pentru ca bateria sa nu se descarce complet.
Ce presiune trebuie sa am in roti?
  • La o greutate de 50 – 70 de Kg rotile trebuie sa aiba o presiune de 50 PSI.
Cum este calculata autonomia trotinetei?
  • Autonomia trotinetei electrice este testata in spatiu inchis, cu o greutate de 65-70kg (inaltimea persoanei de 1,75m), viteza constanta de 20-25km/h sau mod eco, temperatura exterioara 20-25 grade, vant sub 15km/h si plan orizontal drept (fara panta).

Ce contine cutia trotinetei electrice:

  • Trotineta electrica, alimentatorul trotinetei, manualul de utilizare, o unealta cu capete exagonale pentru montarea/demontarea si reglarea trotinetei
Alte informatii utile:
  • Va recomandam citirea manualului de utilizare si a ghidului de utilizare, in functie de modelul ales. Gasiti informatii foarte utile despre utilizarea si intretinerea trotinetelor electrice achizitionate.
  • Recomandam achizitia trotinetei impreuna cu serviciul de „Verificare initiala„, serviciu care va asigura un produs gata de drum din momentul scoaterii acestuia din cutie.
  • Recomandam sa tratati trotineta electrica (orice model) ca o masina, produs ce are nevoie de verificare periodica (la 500 – 1000 km in functie de model) si dupa caz, revizie.

 

Recenzii (1)

1 recenzie pentru Trotineta electrica ZERO 10x, Autonomie 65-85 Km, Viteza 65 Km/h, Motor 2 x 1000W, Roti pneumatice 10″, Suspensii hidraulice (Negru)

  1. Dan Nistor

    ZERO 10x este un vehicul electric foarte confortabil de condus, cu cateva mici detalii care ar putea fi imbunatatite.

    Ghidonul supradimensiontat iti confera mult control, rotile sunt uriase; ZERO 10x are cam tot ce e nevoie pentru un ride relaxat, ceea ce face o placere din condusul ei;

    Insa daca iti place adrenalina, ZERO 10x se transforma intr-un monstrulet la o apasare de buton. Dar ai grija! odata sumonat, monstruletului arata-i respect si poarta echipament. ?

    Desi excelenta, suspensia este putin prea moale pentru gustul meu. Scuterul topaie literalmente dupa cea mai mica denivelare, ceea ce face ca ride-ul sa fie putin inconfortabil, apare si efectul de wobble. Problema poate fi rezolvata, accesibil, schimband amortizorul stock cu unul sport recomandat chiar de producator, iar ulterior montand un anti-wobbler (damper) care impiedica acel efect de trepidatie si confera o manevrabilitate mai precisa la viteze mari.

    Franele pe cablu sunt „okay”, insa pentru mai multa siguranta, le-am inlocuit cu cele hidraulice.

    Toate aceste upgrade-uri vitale le-am facut dupa primii 150km si scuterul are acum alta personalitate. De asemenea recomand din start inlocuirea balamalei de prindere a sistemului de rabatare cu cea mai masiva.

    Vei avea nevoie de lumini suplimentare pentru a te face vizibil in trafic, remarcat vei fi insa nu-i surprinde pe soferi. Zero 10x este fasnet, insa dimensiunile relativ reduse ale vehicului in relatia cu puterea acestuia, ii va pune in dificultate pe soferi; permite-le sa calculeze distantele bine pentru ca desi vei putea sa ii depasesti cu usurinta in trafic, ii vei surprinde din pacate neplacut.

    În general, aș spune că ZERO 10x este o alegere excelentă pentru orice tip de drum, atata timp cat nu mergi prea repede. ?

    ZERO 10x nu este o solutie de „last mile”, pur si simplu pentru ca este un vehicul electric destul de greu.

    La 34 Kg, scuterul este masiv si nu prea are plastic in constructie, cu exceptia aparatorilor si elementelor cosmetice. La o inspectie mai atenta, nu am gasit nicio componenta care sa poata rupe cu usurinta, insa ramane de vazut. Este clasificat ca fiind un scuter pentru off-road.

    Pentru pret, as spune ca este cel mai confortabil scuter electric pe care l-am putut gasi. Pentru mine este balansul perfect intre viteza, autonomie si confort.

    Le multumesc celor din service! au fost extraordinar de receptivi la toate cerintele mele si au facilitat in acelasi timp montarea tuturor upgrade-urilor. ??

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *